Dafolo Marketing hædret for bedste løsninger

2019-01-17T11:55:37+00:0023. februar 2007|Ledelse og kommunikation|

Der var stor glæde i Dafolo Marketing, da man forleden modtog to store priser. Man har siden 2002 samarbejdet med Dynamicweb, der er et dansk udviklet cms-system, der giver mulighed for integration til kundernes øvrige forretningssystemer og bookingsystemer. Dynamicweb havde inviteret 150 partnervirksomheder til at indsende løaninger udarbejdet i 2006, og blandt 500 indsendte vandt Dafolo Marketing med løsningen til Europcar.dk. Det var en glad webprojektleder, Ole Frølich, der modtog prisen.

 

I samme uge modtog man for 3. år i træk VisitDenmarks brandingpris for årets bedste turistmarkedsføring med kampagnen Lysets Land. Prisen blev overrakt af Økonomi- og Erhvervsminister Bendt Bendtsen på VisitDenmarks årlige turistkonference i København. Kampagnen er udarbejdet sammen med destinationsselskabet Toppen af Danmark, der omfatter Hjørring, Frederikshavn og Læsø kommuner.