Lars Holmgaard Christensen i netværkene

2019-01-17T11:55:33+00:0028. september 2007|Ledelse og kommunikation|

Lars er nu færdig med alle 5 netværk i Højt til Loftet, Himmel og Hav, Fra Lyst til Land, Fra Strand til Bakker og Vild med Verden.

 

   

 

Han har taget udgangspunkt i brugeren som det egentlige omdrejningspukt i oplevelsesøkonomien. Han har talt om:

  • Brugerens stimulering, meningsskabelse og idenditet.
  • Regnskove, museer, indkøbscentre m.v.
  • Deltagerinvolvering i form af makkerens fortællinger.
  • Betragtninger af billeder, der virker behageligt, og andre der virker ubehageligt eller træls, som det hedder i Vendsyssel.

I et enkelt tilfælde nåede vi at prioriterere 10 bilmærker ved at finde de tre foretrukne mærker, herunder hvorfor man valgte Alfa Romeo, Masserati og Fiat Grande Punto!

 

Det bliver spændende at læse og høre om den næste bog, der hedder Forbrugssituationer – Perspektiver på oplevelsesøkonomi. Den udkommer om 14 dage.