Corbiz ved Kasper Hougaard i Kajs netværk i september måned

2019-01-17T11:55:27+00:0030. september 2009|Ledelse og kommunikation|

Programmet i september måned i mine netværk hed “Markedsføring i praksis”.

Projektleder Kasper Hougaard præsenterede navneændringen fra Dafolo Marketing til Corbiz, hvor det nye navn står for betydningen af at satse på sin kerneforretning og kommunikere det.

Han fortaltde om, hvorledes man arbejder med markedskommunikation efter en model, der er opdelt i 4 trin:

  • Kerne
  • Afsæt
  • Mål og
  • Indsats

Deltagerne skulle derefter løse en case, inden han fremviste forskellige eksempler på god/mindre god markedsføring. Nu var det heldigt, at Visit Denmark serverede en ren lækkerbisken af viral marketing i form af pigen, der ønskede at finde en fader til drengen, da hun ikke kunne huske med hvem, hvornår, hvordan m.v. Dog kunne hun huske, at det havde været hyggeligt.

Det var det også at opleve Kasper. Tak for det.